Profile Network MAIN
I write here for myself to keep my thoughts organized about my personal uneventful life and everything else in between. I speak Engrish for the most part. So if you're a judging close minded asshole or excessively annoying grammar nazi - fuck you, shut up and go away. This is my place, my rules. Keep your shoes on.
Monday, March 21, 2016 @ 11:54 PM
1 NOTES comment



はじめまして。

苦しくて 私は手紙を 書きます。

例えば空に浮かぶ鳥にもその重さだけ

幸せはきっと在るのに。



もし君が私を見つけ、

病んだ草のように

ただ、ビラビラ笑ったら、やだな。

それでも、

もしも私を好きになってくれるなら

両手を広げて飛べるんだ。



はじめまして

悲しみも寂しさも消えるから

居場所なんかもう、要らない。

私が 出した 手紙は 届くかな?

はじめまして

Labels: , , , ,


1 Comments:

Anonymous weasel said...

But the day you posted this wasn't March 5th, silly! Thank you for reminding me of one of my favorite songs.

Give me a call or text if you ever feel like talking or hanging out again. My number is still the same.

Miss you, water monster.

May 23, 2016 at 3:28 PM  

Post a Comment

{H o m e}